domingo, 2 de septiembre de 2018

Gaudir, o no gaudir, aquest és el dilema (Disfrutar o no disfrutar, ese es el dilema)

 tienes que conocer y disfrutar

Està tombada al meu costat, estem al meu llit, nusos tots dos. Les seves mans cobreixen el seu sexe, gairebé tancant el pas a les meves mans. Només puc accedir als seus mugrons que estiro amb força mentre ella gemega. Entre els seus dits sosté una diminuta bala vibrador que s'apropa al seu clítoris, gairebé sense tocar-ho, fregant-ho. Jo no sé com fer-ho, encara, però ella porta tota la vida jugant amb el seu propi sexe, gemegant i retorçant-se. No reconec la seva cara, és l'expressió d'una altra persona que em sembla aliena. Com si no hagués d'estar aquí, en aquest moment. A pesar que som dos, em limito a observar-la gaudir i intentar endevinar si gaudeixo jo amb el seu gaudir. I no conec la resposta, m'agrada que ella gaudeixi perquè entenc que la vida és gaudir, però a mi també m'agradaria gaudir i no sé com, ni tan sols se si puc. I és que som massa iguals per compenetrar-nos, fins i tot per penetrar-nos perquè tots desitgem penetrar a l'altre. Som dos imants del mateix pol que quan s'acosten massa, es repel·leixen. Tant de bo fos diferent, però mirant-la gaudir, sento que estic de més. Ella vol que estigui, entenc que part del seu gaudir és que la vegi gaudir però, tot i això, el món segueix sent imperfecte.


Está tumbada a mi lado, estamos en mi cama, desnudos. Sus manos cubren su sexo, casi cerrando el paso de las mías. Solo puedo acceder a sus pezones que estiro con fuerza mientras ella gime. Entre sus dedos sostiene una diminuta bala vibrador que acerca a su clítoris, casi sin tocarlo, rozándolo. Yo no sé hacer eso, aun, pero ella lleva toda la vida jugando con su propio sexo así que ya conoce como hacerlo, gimiendo y retorciéndose, no reconozco su rostro, es la expresión de otra persona que me parece ajena. Como si yo no debiera estará ahí, en ese momento. A pesar de que somos dos, me limito a observarla disfrutar e intento adivinar si yo disfruto con su disfrute. Y no conozco la respuesta, me gusta que ella disfrute porque entiendo que la vida es disfrutar, pero a mí también me gustaría disfrutar y no sé cómo, no sé ni tan siquiera si puedo. Y es que somos demasiado iguales para compenetrarnos, incluso para penetrarnos porque ambos deseamos penetrar al otro. Somos dos imanes del mismo polo que al acercarse demasiado, se repelen. Ojalá fuese diferente, pero viéndola disfrutar, siento que estoy de más. Ella quiere que esté, entiendo que parte de su disfrute es que la vea disfrutar pero, incluso así, el mundo sigue siendo imperfecto.


No hay comentarios:

Publicar un comentario