sábado, 19 de septiembre de 2020

La esposa inocente (L'esposa innocent)

 Comments by Tanlinetits | MOTHERLESS.COM ™

Dice la mujer que es inocente, incluso en el nombre que utiliza en la virtualidad combina ese tópico de inocencia y esposa. La inocencia solo es la casilla de salida y puede venir acompañada de intenciones y deseos ocultos. Acudo a leer su blog y me quedo desconcertado. Admiro a la gente que sabe escribir, y no me refiero al tipo de prosa que te deja boquiabierto y cuyos textos parecen destinados a dejar también boquiabiertos al jurado del Premio Novel de Literatura. Lo que me desconcierta y enamora a partes iguales, son ese tipo de prosas que enganchan al lector con un garfio y no les suelta hasta el último signo de puntuación. Ella escribe así y, además, escribe sobre un tema que también me apasiona: el deseo que nace de las fantasías. Llevo años navegando en los mares del BDSM y de la literatura como para no reconocer lo que esconden sus palabras. Ojalá coger la mano de quien ha escrito eso y la acompañase hasta la celda más oscura e incómoda de mi mazmorra.

Soy sapiosexual (disculpas por etiquetarme a mí mismo). La inteligencia es lo que despierta la atracción sexual en mi estropeado cerebro (disculpa por etiquetar a mi cerebro). Poco me importa el físico si el cerebro captó mi atención de antemano.  Observo sus fotos en el blog y también me gusta lo que veo. Creo que me gusta lo que veo porque me gusta lo que leo. Aunque, objetivamente, de no haber leído a esa mujer, creo que también me hubiese atraído en primera instancia. Es perversamente natural.

¿Por qué nos sentimos atraídos por gente desconocida que vemos o leemos en la virtualidad? Quizás por eso, porque son personas desconocidas. En nuestra fantasía funciona mejor el misterio que la cruel realidad.

Anoche, sin poder evitarlo, soñé que conocía a esa mujer y la sometía en el significado más amplio del verbo. Fue un sueño de esos que, en el despertar, odias no haber conseguido dormir unos minutos mas en las brumas de tan perversa fantasía.

La imaginación, es el arma más poderosa de la que disponemos. Mi consejo es que la uséis siempre, sin importar cuan lejos lleguéis. Porque la realidad, está también ahí, en el reverso de la carta.

Y girar la carta es un movimiento bien simple..

 ---

Diula dona que és innocent, fins i tot en el nom que utilitza a la virtualitat combina aquest tòpic d'innocència i esposa. La innocència només és la casella de sortida i pot venir acompanyada d'intencions i desitjos ocults. Acudeixo a llegir el seu blog i em quedo desconcertat. Admiro la gent que sap com escriure, i no em refereixo al tipus de prosa que et deixa bocabadat, textos que semblen destinats a deixar també bocabadats el jurat del Premi Nobel de Literatura. Allò que em desconcerta i enamora a parts iguals, són aquest tipus de proses que enganxen al lector amb un garfi i no els deixa marxar fins al darrer signe de puntuació. Ella escriu així i, a més, escriu sobre un tema que també m'apassiona: el desig que neix de les fantasies. Fa anys que navego als mars de l'BDSM i de la literatura com per no reconèixer el que amaguen les seves paraules. Tant de bo agafar la mà de qui ha escrit això i l'acompanyés fins a la cel·la més fosca i incòmoda de la meva masmorra.

Sóc sapiosexual (disculpes per etiquetar a mi mateix). La intel·ligència és allò que desperta l'atracció sexual al meu espatllat cervell (disculpes per etiquetar al meu cervell). No m'importa el físic si el cervell ha captat la meva atenció per endavant. Observo les seves fotos al blog i també m'agrada allò que veig. Crec que m'agrada el que veig perquè m'agrada el que llegeixo. Tot i que, objectivament, de no haver llegit a aquesta dona, crec que també m'hagués atret en primera instància. És perversament natural.

Per què ens sentim atrets per gent desconeguda que veiem o llegim en la virtualitat? Potser per això, perquè són persones desconegudes. A la nostra fantasia funciona millor el misteri que la cruel realitat.

Ahir a la nit, sense poder evitar-ho, vaig somiar que coneixia aquesta dona i la sotmetia en el significat més ampli del verb. Va ser un somni d'aquells que, al despertar, odies no haver aconseguit dormir uns minuts més en les boires de tan perversa fantasia.

La imaginació és l'arma més poderosa de què disposem. El meu consell és que la feu servir sempre, sense importar com de lluny arribeu. Perquè la realitat, està també aquí, en el revers de la carta.

I girar la carta és un moviment ben senzill.

No hay comentarios:

Publicar un comentario